De laatste jaren zien we een enorme groei binnen ons bedrijf. Zo’n 14 jaar geleden begonnen wij in een klein pand in Almelo. Hier begonnen we met een ruimte voor zo’n 12 werkplekken en daarnaast ook een kantine. Een super eerste pand voor ons vrij nieuwe bedrijf. Inmiddels 12 jaar later moeten we wel gaan uitbreiden aangezien we te weinig plek hebben om iedereen kwijt te kunnen. Ook willen we de mogelijkheid hebben om de plekken beter te kunnen verdelen. Ook willen we erg graag een vergaderruimte en een ruimte waar we met klanten kunnen zitten voor afspraken. Dit was niet mogelijk in het oude pand en was wel iets wat we nodig hadden om nog professioneler te worden en nog meer personeel kwijt te kunnen. Hiervoor gingen wij dan ook opzoek naar de beste makelaar in Almelo die ons kan helpen aan een groter bedrijfspand.
Het nieuwe bedrijfspand
Nadat we de juiste makelaar hadden gevonden die ons ging helpen aan een bedrijfspand in Almelo kregen we gelijk wat aanbiedingen door gestuurd. Hier stond nog niet het juiste tussen waar wij naar opzoek waren. Daarom werd ervoor ons gericht gezocht naar een bepaald bedrijfspand. Ongeveer een maand na het beginnen met zoeken is dan eindelijk een pand gevonden die helemaal past bij onze eisen. Na een bezichtiging zijn we eigenlijk gelijk overgegaan naar het regelen van de papieren. Al snel zijn we verhuisd naar een groter pand in Almelo. Op hetzelfde industrieterrein als ons vorige pand wat ook gemakkelijk is voor de werknemers.
Verandering in het onderhoud
In ons vorige pand deden wij zelf het onderhoud. Dit deden wij met een soort dienst planning. Daarbij werd er elke week iemand aangewezen die op de vrijdagmiddag even een kleine schoonmaak ging houden. Bij dit pand kon dat er gemakkelijk aangezien dit niet erg groot was en je met een klein half uurtje al klaar was. Nu wij een veel groter kantoor hebben zijn wij opzoek gegaan naar een schoonmaakbedrijf in Almelo. Naast dat het erg fijn is om een schoon kantoor te hebben geeft het ook een goede indruk aan bezoekende klanten.